Bra bokföringsprogram?
Аўтар тэмы: Oliver Dirs
Oliver Dirs
Oliver Dirs  Identity Verified
Вялікабрытанія
Local time: 17:05
шведская → англійская
+ ...
May 14, 2008

Någon som kan rekommendera ett bra bokföringsprogram? Jag vill ha någonting som är enkelt och kan ladda ner sista informationen från Skatteverket för att också hjälpa med/automatisera skattedeklarationen. Visma Enskilda Firma låter nästan perket, men viserligen kan inte hantera intäkter från utomlands...Någon som har åsikt på nåt annat Visma program eller Unicell, Edison eller Mamut?

Dessutom märkte jag häromdagen att Swedbank (tror jag) har gratis e-bokföring kop
... See more
Någon som kan rekommendera ett bra bokföringsprogram? Jag vill ha någonting som är enkelt och kan ladda ner sista informationen från Skatteverket för att också hjälpa med/automatisera skattedeklarationen. Visma Enskilda Firma låter nästan perket, men viserligen kan inte hantera intäkter från utomlands...Någon som har åsikt på nåt annat Visma program eller Unicell, Edison eller Mamut?

Dessutom märkte jag häromdagen att Swedbank (tror jag) har gratis e-bokföring kopplat till sina affärskonton. Någon som har provat detta?

Tack på förhand,
Oliver
Collapse

johan73
johan73
Local time: 18:05
Bokföringsprogram Apr 5, 2009

Det finns många bra bokföringsprogram. Du bör absolut ladda ned oct test först så att du får ett program som passar dina behov. Jag har inte testat skattedeklaration men vet att tex Visma har en del funktioner för jus tdetta. Själv har jag testat Hogia och REKO.
Kolla in Ekonomiprogram.net för olika bokföringsprogram.

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Мадэратар(ы) гэтага форума
Anna Herbst[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Bra bokföringsprogram?

Translation news in Швецыя

Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »