Actualizaciones económicas en América Latina
Аўтар тэмы: Thomas Johansson
Thomas Johansson
Thomas Johansson  Identity Verified
Перу
Local time: 18:40
англійская → шведская
+ ...
Jun 27, 2018

Hola,

Solamente quiero pasar la voz, de que se puede conseguir actualizaciones económicas de Trados a través de Pantoglot. Yo conseguí una actualización de la versión 2014 a 2017 a 163 dólares, lo que me parece razonable.
Aqu
... See more
Hola,

Solamente quiero pasar la voz, de que se puede conseguir actualizaciones económicas de Trados a través de Pantoglot. Yo conseguí una actualización de la versión 2014 a 2017 a 163 dólares, lo que me parece razonable.
Aquí está el enlace:
http://www.pantoglot.com/prodcut-category/traductores-independientes/actualizaciones-trad-ind/

Me parece que solamente está abierto para personas en América Latina.

Saludos,

Thomas Johansson

[Edited at 2018-06-27 14:33 GMT]
Collapse

Nora Diaz
Nora Diaz  Identity Verified
Мексіка
Local time: 16:40
Член (ад 2002)
англійская → іспанская
+ ...
Para México Jun 27, 2018

Para México, CLP, Distribuidor Autorizado de SDL, ofrece también precios especiales: www.clp.com.mx

To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

You can also contact site staff by submitting a support request »

Actualizaciones económicas en América Latina

Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »